Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Säg hej till en helt ny ungdomsjour!

Lidingö Kvinnojour kom först till Antrop med frågan: Ska vi starta en tjejjour? Tillsammans tog vi reda på svaret. Nej, det som behövs är en ungdomsjour för både tjejer och killar. Antrop fick då ett nytt uppdrag. Att ta fram hela varumärkesupplevelsen för den nya ungdomssatsningen.

Kund: Ungdomsjouren Trust
Vi arbetade med: Visuell identitet

Varumärkesupplevelsen togs fram utifrån Antrops förstudie om ungas behov. Viktigt i arbetet var också att identiteten skulle vara lätt att använda för ungdomsjourens volontärer. I leveransen ingick allt från varumärkesplattform, positionering och målgruppsanalys till namngivning, visuell identitet, brand book och templates.

Hör av dig till mig om du är intresserad av samarbete.

Sara Nero

073-066 20 36

This site is registered on wpml.org as a development site.