Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Transportstyrelsens satsning på kundnöjdhet: Över 100 chefer har utbildats

Bäst i Sverige – eller mer exakt: att ha det bästa kundmötet bland svenska myndigheter. Det är Transportstyrelsens mål. Vägen dit? Den innehåller en ambitiös utbildningssatsning där alla chefer på myndigheten lär sig att leda ett kunddrivet arbetssätt –  118 är redan utbildade.

Kund: Transportstyrelsen
Vi arbetade med:Kunddrivet arbetssätt, Organisationsutveckling, Utbildning

“Vi har nu utbildat en stor del av våra chefer. Vilken skillnad! Utbildningarna bidrar verkligen till att höja vår medvetenhet om det kunddrivna arbetssättet och ger oss verktyg att strukturera hur vi går till handling i myndigheten. Vi kan se att utbildningen bidrar till att fler vågar tänka i nya banor och att det blir naturligt att utgå från kundperspektivet i olika forum.”

Maja Söderlund, strategisk verksamhetsutvecklare Transportstyrelsen

Hör av dig till mig om du är intresserad av samarbete.

Sara Nero

073-066 20 36