Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Ökad konvertering av morötter

Morot & Co vänder sig till företag som vill ge sina medarbetare eller kunder en morot. Alltså inte bokstavligt talat utan som i motsats till piska. De erbjuder profilprodukter i form av allt ifrån hängmattor till regnkappor. De har även ett stort utbud av gåvor som medarbetaren väljer själv efter att ha fått ett gåvokort. För större kunder har Morot medlemsportaler för att förenkla köpen.

Morot ville öka antalet köp på sin webb. Antrop fick i uppdrag att ta fram en ny design som skulle öka konverteringen, möta tillgänglighetskraven och vara digitalt hållbar.

Kund: Morot & Co

Uppdrag: Öka konverteringen i webb-shopen

Vi arbetade med: Visuell identitet, Kvalitativ och kvantitativ research, Digital design, Kommunikation, Hållbarhet och Digital tillgänglighet

“Antrop lyssnade, anpassade sig efter alla våra idéer och gav bra feedback på sådant som vi önskade men exempelvis inte fungerande utifrån användbarhets- och tillgänglighetsperspektiv.”

Cecilia Rusch Head of Product and Tech

Hör av dig om du vill veta mer!

Sara Nero

073-0662036