Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Vi ser en bild av ett par jeans och en text där det står ungdomsjouren trust, logotyp designad av Antrop

Säg hej till en helt ny ungdomsjour!

Lidingö Kvinnojour kom först till Antrop med frågan: Ska vi starta en tjejjour? Tillsammans tog vi reda på svaret. Nej, det som behövs är en ungdomsjour för både tjejer och killar. Antrop fick då ett nytt uppdrag. Att ta fram hela varumärkesupplevelsen för den nya ungdomssatsningen.

Kund: Ungdomsjouren Trust
Vi arbetade med: Visuell identitet

Varumärkesupplevelsen togs fram utifrån Antrops förstudie om ungas behov. Viktigt i arbetet var också att identiteten skulle vara lätt att använda för ungdomsjourens volontärer. I leveransen ingick allt från varumärkesplattform, positionering och målgruppsanalys till namngivning, visuell identitet, brand book och templates.

Bild på färgblobbar med de färgkoder som ingår i varumärkesidentiteten för ungdomsjouren Trust
Vi ser en illustration med olika ord för vad Trust ska stå för, öppen, närvarande och aktiv. Detta är en del av varumärkesguiden för Trust
Vi ser två ungdomar som sitter på en parkbänk och håller om varandra. Intill dem ser vi logotypen för ungdomsjouren Trust, och texten Ett Lidingö fritt från Oro, stress, taskiga attityder,
Bild på designdetaljer av varumärkesidentiteten för Ungdomsjouren Trust
Vi ser bilder på hur ungdomsjouren Trust kommunicerar i Sociala Medier. Ett antal bilder med budskap på i varumärkets stil.
Bild på poster designad för ungdomsjouren trust. Texten i bilden säger Vi finns här, lita på det!
Bild på design framtagen för Ungomsjouren Trust. Poster med två ungdomar på och texten Tillsammans mot stress och oro
En bild med mängder av små presentationsbilder från en presentation om ungdomsjouren Trust
Sara Nero, säljchef

Hör av dig till mig om du är intresserad av samarbete.

Sara Nero

073-066 20 36