Våra kurser & föreläsningar

Antrops erfarna kursledare och experter delar med sig av unik kunskap och konkreta verktyg för hur ni lyckas leverera framgångsrika kundupplevelser. Våra kurser och föreläsningar ger dig teori, metoder och praktisk träning för att leda ditt företag till framgång med hjälp av designarbete.
Under 2020 håller vi merparten av våra kurser och frukostevent online.

Frukostklubben: Innovera med kundresan som grund

Att skapa en kundresa är ett bra sätt att få en överblick över kundens upplevelse av er tjänst. Men det är bara början. Jenny Pettersson Lindberg ger dig i detta webbinarium sina bästa tips och verktyg.

15 december kl 8.30 - 9.00
Kostnadsfritt webbinarium

Läs mer och boka

Frukostklubben: Dags att agera för digital hållbarhet – för planeten, användaren och kunden

Det är ju inte bara tjänsterna vi designar som påverkar hållbarheten, utan även hur vi rent konkret bygger upp, fyller och utvecklar digitala produkter, hemsidor och appar. Design är en del av lösningen. Men hur?

19 januari kl 8.30 - 9.00
Kostnadsfritt webbinarium

Läs mer och boka

Tjänstedesign

Inga nya tillfällen inplanerade Kundupplevelsen är helt avgörande för din organisations framgång och lönsamhet. I Antrops kurs i tjänstedesign lär du dig varför och hur du skapar värde för kunden med metoderna inom tjänstedesign.

Nästa kurstillfälle
Läs mer

Läs mer och boka

Att leda designarbete

Lär dig leda ett tvärfunktionellt team från insikt till lösning och förankra ett kunddrivet arbetssätt i din organisation. Du får träna på att leda en iterativ och utforskande arbetsprocess, arbeta med tillitskultur och gruppdynamik, samt sprida och förankra med hjälp av storytelling.

Nästa kurstillfälle
Kontakta oss så håller vi kursen för er

Läs mer och boka

Ni bjöd oss på en pedagogisk, lugn, saklig och väldigt tydlig utbildningsdag.

Malin Håkansson, Project manager på Strateg Marknadsföring AB

Designsystem

Ett designsystem förenklar, sparar tid och resurser, och håller ihop din tjänst även när förutsättningarna ändras. Det här är en praktisk kurs där du får grunderna och trygghet för att steg för steg själv kunna sätta upp ett designsystem. .

Nästa kurstillfälle
Kontakta oss så håller vi kursen för er

Läs mer och boka

User research

Vill ni jobba mer kundcentrerat är user research en absolut förutsättning för att lyckas. Antrops 2-dagars kurs ger dig metoder och verktyg för att förstå dina kunder på djupet och kunna skapa träffsäkra tjänster och produkter.

Nästa kurstillfälle
Kontakta oss så håller vi kursen för er

Läs mer och boka

Att leda workshops för innovation

Innovation är inget som uppstår av en slump, utan något du måste skapa förutsättningar för på ett metodiskt och strukturerat sätt. Lär dig leda workshops som bäddar för nyskapande idéer och når fram till konkreta resultat och beslut.

Nästa kurstillfälle
Kontakta oss så håller vi kursen för er

Läs mer och boka

Vi håller kursen hos er

Boka någon av våra kurser till ert företag, anpassade för just era behov. Kontakta Karin Ahlström för mer information.

Föreläsningar & workshops

Boka en föreläsning till företagsdagen eller ledningsmötet. Vilket ämne passar bäst för ert företag? Läs mer