Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Förstå dina kunders behov, känslor och drivkrafter

Tillsammans med er tar vi reda på hur människor upplever er tjänst. Researchen är djupt rotad i vetenskap och gedigen erfarenhet. Vi intervjuar, observerar, testar, triggar och analyserar för att ge er exakt de insikter som tar er framåt. Affärskritiska insikter som är avgörande för kundupplevelsen – och för er framgång.

Se hur vi kan hjälpa er

Vi tar fram:

Kundinsikter

Tillsammans med er ser vi till att ni har de insikter ni behöver för att skapa en tjänst som möter era användares behov på ett effektivt sätt.

Kundresor

Med hjälp av kundresan kartlägger vi era kunders aktiviteter och utmaningar i en tydlig resa, vilket underlättar för er att prioritera framtida satsningar baserat på kundens behov.

Användningstester

Vi hjälper er att identifiera era användares behov och rätt prioriteringar för vidareutveckling av er tjänst.

Service recovery

Med service recovery analyserar vi orsakerna till problem och missnöjda kunder och hjälper er att förvandla dessa utmaningar till värdefulla insikter. På så sätt kan ni vända missnöjda kunder till lojala sådana.

Hur vi har hjälpt andra med research:

Bild på Antrops försäljningshef Sara Nero. Sara har långt utsläppt brunt hår, blå ögon och en svart blus

Hör gärna av dig till mig om du vill veta mer om research.

Bild på Antrops försäljningshef Sara Nero. Sara har långt utsläppt brunt hår, blå ögon och en svart blus

Sara Nero

073-066 20 36