Tillsammans med er tar vi reda på hur människor upplever er tjänst. Researchen är djupt rotad i vetenskap och gedigen erfarenhet. Vi intervjuar, observerar, testar, triggar och analyserar för att ge er exakt de insikter som tar er framåt. Affärskritiska insikter som är avgörande för kundupplevelsen – och för er framgång.
Se hur vi kan hjälpa erFörstå dina kunders behov, känslor och drivkrafter
Vi tar fram:
Kundinsikter
Tillsammans med er ser vi till att ni har de insikter ni behöver för att skapa en tjänst som möter era användares behov på ett effektivt sätt.
Kundresor
Med hjälp av kundresan kartlägger vi era kunders aktiviteter och utmaningar i en tydlig resa, vilket underlättar för er att prioritera framtida satsningar baserat på kundens behov.
Användningstester
Vi hjälper er att identifiera era användares behov och rätt prioriteringar för vidareutveckling av er tjänst.
Service recovery
Med service recovery analyserar vi orsakerna till problem och missnöjda kunder och hjälper er att förvandla dessa utmaningar till värdefulla insikter. På så sätt kan ni vända missnöjda kunder till lojala sådana.
Innovationsstudio
Under fem veckor angriper vi tillsammans en aktuell utmaning i er organisation. Efter innovationsstudion har ni en testad prototyp för att lösa er affärsutmaning, bättre beslutsunderlag, träning och erfarenhet av en tydlig process – inklusive viktiga verktyg – för ett nytt sätt att arbeta innovationsdrivet.
Hur vi har hjälpt andra med research:
Hör gärna av dig till mig om du vill veta mer om research.
Sara Nero