Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
SJ:s designsystem omformar framtidens resande

SJ:s designsystem omformar framtidens resande

40 olika versioner av den gröna SJ-knappen. Det var bara en av utmaningarna för tågjätten innan designsystemet kom på plats. Idag håller den grafiska designen ihop i alla kanaler och UX-designers och utvecklare kan lägga mer tid på saker som gynnar användarna och affären.

Kund: SJ
Vi arbetade med: Tjänstedesign, UX-design, Designsystem

SJ:s designsystem omformar framtidens resande
SJ:s designsystem omformar framtidens resande
SJ:s designsystem omformar framtidens resande

Nu stannar vi på marken

Vi är stolta över att ha fått spela en så viktig roll i framtagandet av SJ:s designsystem. Att resa med tåg är att resa hållbart och SJ tar ett stort ansvar i att göra det till ett alternativ som fler väljer.

Fler case som vi är stolta över

På bilden ser vi Antrops säljchef Sara Nero.

Hör av dig om du är intresserad av samarbete!

På bilden ser vi Antrops säljchef Sara Nero.

Sara Nero

073-066 20 36