Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Kundinsikter ledde till mer lättnavigerad e-handel för Åhléns

Varuhuset Åhléns är en av Sveriges äldsta butikskedjor och har en stark relation med sina kunder. För att förbättra sin e-handel ville de förstå mer om kundernas köpmönster och beteenden online, och tog hjälp av Antrop för att lära sig mer och skapa en digital e-handel i framkant.

Kund: Åhléns
Vi arbetade med: Digital design, Kundinsikter, Användningstester

“Antrops insats har varit otroligt värdefull för att hjälpa oss förstå kundernas köpmönster på ahlens.se och hur våra produkter behöver vara strukturerade för att bli enkla att hitta. De genomförde flera olika typer av tester tillsammans med våra kunder, vilket ger oss en bra trygghet nu när vi bygger en bättre användarupplevelse som håller för framtiden.”

Emma Holstensson, produktägare, Åhléns

Hör av dig till mig om du är intresserad av samarbete.

Sara Nero

073-066 20 36