Vi är många som vill jobba kunddrivet – men hur ska vi bära oss åt? Genom att utgå från kundens vardag och verklighet – hur deras kundresa ser ut – kan vi skapa tjänster som upplevs som verkligt värdefulla.
Att skapa en kundresa är ett bra sätt att få en överblick över kundens upplevelse av er tjänst. Men det är bara början. I detta webbinarium kommer Jenny Petterson Lindberg, Head of Innovation Management på Antrop, dela sina bästa tips och verktyg för hur du hittar möjligheter till förbättring och innovation med kundresan som grund.
Så, om du vill lära dig mer om hur du organiserar kundinsikter, utmaningar och möjligheter i en kundresa, anmäl dig!
Kontakta [email protected] om du har några frågor!
Föreläsare: Jenny Pettersson Lindberg
Jenny Pettersson Lindberg arbetar med att hjälpa företag och organisationer att ställa om till ett kunddrivet/behovsdrivet arbetssätt – att jobba med sin organisation, processer, metoder och kultur för att kunna leverera den upplevelse kunderna vill ha. Hon drivs av att få människor att göra stordåd tillsammans.