Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Se inspelningen av utveckla din affär med kundresan som grund

Se Antrops webbinarium om hur du kan skapa fantastiska tjänster – digitala och fysiska- genom att utgå från kundens beteenden och behov. Föreläsningen hålls online.

Sändes: 31 maj 2023
Föreläsare: Jenny Pettersson Lindberg

Jenny på Antrop

Vi är många som vill jobba kunddrivet – men hur ska vi bära oss åt? Genom att utgå från kundens vardag och verklighet – hur deras kundresa ser ut – kan vi skapa tjänster som upplevs som verkligt värdefulla.

Att skapa en kundresa är ett bra sätt att få en överblick över kundens upplevelse av er tjänst. Men det är bara början. I detta webbinarium kommer Jenny Petterson Lindberg, Head of Innovation Management på Antrop, dela sina bästa tips och verktyg för hur du hittar möjligheter till förbättring och innovation med kundresan som grund.

Så, om du vill lära dig mer om hur du organiserar kundinsikter, utmaningar och möjligheter i en kundresa, anmäl dig! 

Kontakta [email protected] om du har några frågor!