Mixed methods – framtidens kundinsiktsmetod

Antrop bjuder in till en online-föreläsning om hur du får till en väl avvägd blandning av kvalitativa och kvantitativa metoder.

Frukostklubben

3 september
kl 8.30

Föreläsningen sänds online. Fyll i din e-postadress i anmälan så får du en länk till webbinariet.

Anmälan

Kundinsikter är en av företagets mest värdefulla resurser om de tas hand om på ett relevant sätt. Det finns företag som jobbar helt och hållet datadrivet, medan andra är superduktiga på djupa, kvalitativa analyser. Men det är när du kombinerar dessa två som magin uppstår. Företag som tidigt förstått detta är Spotify, Facebook och Wallmart, som arbetar framgångsrikt med sina mixed methods idag. 

Kom och lyssna på hur du kan arbeta med en väl avvägd mix av kvalitativa och kvantitativa metoder för att få djupare insikter om kundernas behov. Du får både bättre koll och en mer kostnadseffektiv process än med traditionell research.

Pris: Kostnadsfritt
Webbinariet sänds med Zoom.

Föreläsare

Martin Düring

Martin Düring

Senior kundinsiktsstrateg med 20 års erfarenhet av analys- och kundinsiktsarbete. Spetskompetens inom mixed methods, kombinerade kvalitativa och kvantitativa kundinsikter.

Tack för din anmälan till Frukostklubben!

Du har fått en bekräftelse i din mejl, och inom kort skickar vi också en länk länk till webbinariet (det kan dröja ett par dagar).

Visesill V2

Anmäl mig till föreläsningen!

Kontaktuppgifter

Godkänn och skicka in