Argumentera för kundfokus

Välkommen till Frukostklubben online om hur du motiverar och argumenterar för kundfokus i din organisation. 

Frukostklubben

Föreläsningen hålls online. Anmäl dig i formuläret så får du en länk till webbinariet.

Anmälan

Idag vet de allra flesta hur viktigt det är att jobba kundfokuserat. Många företag uppger också att de redan har en kunddriven organisation. 

Men i praktiken fungerar det inte alltid klockrent, och ofta finns ett glapp mellan företagens ambitioner och kundens upplevelse. De goda intentionerna kan bromsas upp av exempelvis gamla invanda mönster eller siloarbete, nån motsträvig medarbetare eller generell svårighet att få gehör i ledningsgruppen.

Katarina Walter är vd på Antrop och har lång erfarenhet av att hjälpa företag bli mer kundfokuserade. Genom åren har hon övertygat allt från affärsfokuserade ekonomer till teknikdiggande backend-utvecklare om vikten av att jobba mer kunddrivet. 

I den här föreläsningen har Katarina samlat det bästa av erfarenheter och best practices och gjort om till tydliga, vinnande argument för att sätta kunden i fokus. Du får med dig konkreta tips, inspiration och motivation för att komma vidare med arbetet i din egen organisation.

Pris: Kostnadsfritt
Webbinariet sänds med Zoom.

Föreläsare

Therese Glimskär eng

Therese Glimskär

Tack för din anmälan till Frukostklubben!

Du har fått en bekräftelse i din mejl. Vi skickar också en påminnelse någon dag innan webbinariet. Varmt välkommen!

Visesill V2