Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Guld till Antrop i Årets Byrå – Sveriges nöjdaste kunder, igen!

När branschens kunder får sätta betyg på sina byråsamarbeten, vann Antrop guld! Med toppomdömen för bland annat affärsvärde och kunskap om kundens bransch lyckades Antrop återigen nå guldplatsen för mest nöjda kunder i branschen.

Lästid: 2 min

 

Vinnarbild från Årets Byrå 2025 - Antrop vann guld!
Bild på glada guldvinnaren Antrop på Årets byrå 2025
Foto: Pax Engström

Vi är oerhört stolta och tacksamma som fick ta emot guldpriset i Årets Byrå 2025 vid den stora prisutdelningen på Södra Teatern i Stockholm. Med toppomdömen för bland annat affärsnytta och kunskap om kundens bransch och slutkunder gav våra kunders fina omdömen om samarbetet med oss och värdet vi tillför som byråpartner oss första platsen i byråkategorin Tjänste- och produktdesign. 

“Jag är oerhört stolt över mina duktiga kollegor! Vi har stått på prispallen sju år i rad i kategorin Digitala byråer. Och nu vinner vi guldet i denna kategori vilket visar på vår bredd – vi designar ju så mycket mer än digitala tjänster. Tänk att vi har nöjdast kunder i landet, det är ju fantastiskt! Och det är ett högst ömsesidigt gillande, våra kunder är såå kompetenta, modiga och roliga att jobba med.

Zandra Rauchwerger, VD

Vinnare i kategorin Tjänste- och produktdesign

Utnämningen Årets Byrå baseras helt på en kvalitetsundersökning Regi varje år genomför bland de medverkande byråernas kunder. I undersökningen får de svara på frågor om hur nöjda de är med leveranskvalitet, kompetens och samarbete. Antrop vann i kategorin Tjänste- och produktdesign.

Några av de saker vi är bäst på i branschen enligt kundnöjdhetsundersökningen

  • Kunskap om kundens varumärke
  • Kunskap om kundens bransch
  • Kunskap om kundens slutkund
  • Projektledning

Om Årets Byrå 

Årets Byrå är en årlig bransch- och kundstudie som kartlägger hur nöjda de största köparna är med sina byråer. Studien genomförs av Regi och startade år 2000 i Sverige.

Kunderna till byråerna utvärderar sina byråer anonymt och bidrar till insikter om samarbetet. Dessa insikter tar vi del av i en rapport, som ger oss möjlighet att arbeta med resultatet framåt för att ständigt förbättra oss som samarbetspartner.