Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Guld till Antrop i Årets Byrå – Sveriges nöjdaste kunder

När branschens kunder får sätta betyg på sina byråsamarbeten, vann Antrop stort! Med toppomdömen för bland annat affärsvärde, kreativ höjd, strategisk kompetens och starkt engagemang i våra projekt, lyckades Antrop återigen nå guldplatsen för mest nöjda kunder i branschen.

Lästid: 2 min

 

Gruppbild på alla glada konsulter som jobbar på antrop. Firar guld i branschens stora tävling i kundnöjdhet. Årets Byrå.
Gruppbild på alla glada konsulter som jobbar på antrop. Firar guld!

Det var en jublande glad skara Antropare som tog emot förstapriset i Årets Byrå 2022 vid den stora galafesten på Berns i Stockholm. Med toppomdömen för bland annat affärsvärde, kreativ höjd, strategisk kompetens och starkt engagemang i våra projekt, lyckades Antrop återigen nå guldplatsen för mest nöjda kunder i branschen. 

“Jag är oerhört stolt! Vi har stått på prispallen sju år i rad nu, det är ju enormt att kunna ha så hög kundnöjdhet över tid. Att våra fantastiska kunder gillar att jobba med oss och tycker vi levererar värde på topp år efter år är såklart det absolut finaste kvitto vi kan få som byrå

Zandra Rauchwerger, VD

Vinnare i kategorin Stora digitala byråer

Utnämningen Årets Byrå baseras helt på en kvalitetsundersökning Regi varje år genomför bland de medverkande byråernas kunder. I undersökningen får de svara på frågor om hur nöjda de är med leveranskvalitet, kompetens och samarbete. Antrop vann i kategorin stora digitalbyråer, där företagen har en byråintäkt över 50 miljoner kronor.

Antrop rankades som den byrå med högst upplevt kundvärde i branschen inte mindre än 14 av 15 kategorier! 

Kategorier i kundnöjdhetsundersökningen som Antrops ranking högst på i branschen

  • Leveranssäkerhet
  • Affärsnytta
  • Kunskap om varumärken
  • Kunskap om slutkunder/målgrupper
  • Strategisk kompetens
  • Kreativitet
  • Digital kompetens
  • Proaktivitet
  • Engagemang
  • Projektledning
  • Administrativa rutiner
  • Utvärdering av samarbetet
  • Effekt för pengarna
  • Kunskap om marknad/affär (2:a plats)

Om Årets Byrå 

Årets Byrå är en årlig bransch- och kundstudie som kartlägger hur nöjda de största köparna är med sina byråer. Studien genomförs av Regi och startade år 2000 i Sverige.

Kunderna till byråerna utvärderar sina byråer anonymt och bidrar till insikter om samarbetet. Dessa insikter tar vi del av i en rapport, som ger oss möjlighet att arbeta med resultatet framåt för att ständigt förbättra oss som samarbetspartner.