Webbinarium: Kunddriven affärsutveckling i en osäker konjunktur
Välkommen på ett gratis webbinarium där Antrop och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling delar med sig av sitt gemensamma arbete kring kundresan som kompass för att utveckla affären.
Michael Kempe, marknadschef på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och Lena Bergman Esk, tjänstedesigner från Antrop, delar med sig av framgångsfaktorer och lärdomar från samarbetet.
Datum och tid: XXXXXXX
Om du inte kan exakt den tiden så anmäl dig ändå så får du en länk till en inspelning efteråt.
Kort om kundresor:
Kundresor hjälper dig att flytta fokus från organisationens kanaler och avdelningar till kundens verklighet. Genom att visualisera kundens behov och utmaningar i en resa blir det lätt att identifiera
möjligheter för att förbättra upplevelsen av befintliga eller helt nya tjänster. I kundresan samlas insikter som framkommit i intervjuer, observationer och analyser.
Michael Kempe är marknadschef på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Han har en bakgrund från Schibstedt och Blocket.
Lena Bergman Esk är tjänstedesigner på Antrop med många års erfarenhet av att ta fram träffsäkra lösningar utifrån kundinsikter.