Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Kunddriven affärsutveckling i en
osäker konjunktur

Välkommen på inspirationsmorgon där Antrop och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling delar med sig av sitt gemensamma arbete kring kundresan som kompass för att utveckla affären.

Tillsammans med Michael Kempe, marknadschef på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, delar Lena Bergman Esk och Michaela Eng från Antrop med sig av några framgångsfaktorer och lärdomar från samarbetet.

Anmäl dig

Praktiskt:

  • Onsdag 29 november hos Antrop, Rosenlundsgatan 31
  • Föreläsningen börjar klockan Kl 8.30 och är klar 09.00
  • Vi bjuder på god frukost från kl. 8.00
  • Du som vill och kan får gärna vara kvar för att prata mer med oss efter föreläsningen

Kort om kundresor:

Kundresor hjälper dig att flytta fokus från organisationens kanaler och avdelningar till kundens
verklighet. Genom att visualisera kundens behov och utmaningar i en resa blir det lätt att identifiera
möjligheter för att förbättra upplevelsen av befintliga eller helt nya tjänster.
I kundresan samlas insikter som framkommit i intervjuer, observationer och analyser.
Det är viktigt att poängtera att kundresan inte bara visar när kunden interagerar med företaget,
utan även handlingar som sker i kundens vardag utanför företagets kontroll.