Webbinarium: Mixed Methods - Så lyckas du med framtidens insiktsarbete

Behöver du som produktchef, marknadschef eller ansvarig över kundupplevelsen eller varumärket få en djupare förståelse för dina kunder och deras upplevelse? Och sätta insikterna i en större kontext för att göra dem agerbara? Då ska du komma på Antrops webbinarium där vi berättar mer om vilket värde Mixed methods har i kundinsiktsarbetet – och hur du i praktiken kan göra.

Webbinarium

20 maj
kl 8.30

Föreläsningen sänds online. Fyll i din e-postadress i anmälan så får du en länk till webbinariet.

Anmäl dig

Kundinsikter är en av företagets mest värdefulla resurser, men det behövs en strategi för att man som bolag ska få ut mesta möjliga av sina insiktsinsatser. En del företag har tillgång till mycket data och jobbar helt datadrivet, medan andra är duktiga på att fördjupa sig i kvalitativa analyser. Men det är först när du gifter samman och kombinerar olika metoder och datakällor som den verkliga magin uppstår. Företag som tidigt förstod detta är Spotify och Facebook, vilka framgångsrikt arbetar med mixed methods eller som det också heter, integrerade insikter.

Kundinsikter är ditt viktigaste fundament

Om det du erbjuder inte har ett sant värde för dina kunder spelar det ingen roll hur fantastisk och avancerad tjänsten är, eller hur innovativ affärsmodell du har.Vi är en  prisbelönt byrå med inriktning mot kundinsikt, tjänstedesign och UX som hjälper företag att skapa användarnytta, affärsnytta och samhällsnytta. Antrop har hjälpt många företag, från mindre aktörer och organisationer till globala jättar, att utveckla sin affär och nå bättre insikter med hjälp av ett integrerat insiktsarbete. 

I det här webbinariet delar Antrops kundinsiktsstrateger med sig av sina erfarenheter, och ger dig en genomgång av hur du kan arbeta med Mixed Methods i din organisation.

Föreläsare

Martin Düring

Martin Düring

Senior kundinsiktsstrateg med 20 års erfarenhet av analys- och kundinsiktsarbete. Spetskompetens inom mixed methods, integrerade kvalitativa och kvantitativa kundinsikter.

Michaela Eng

Michaela Eng

Hon har lång erfarenhet av kvantitativ research och analys av konsument, kund, varumärke och kommunikation. I sin roll som konsult och analytiker har hon genom undersökning av människors attityder och kunskaper bidragit till nya lösningar inom diverse branscher.

Tack för din anmälan till webbinariet!

Du har fått en bekräftelse i din mejl. Vi skickar också en påminnelse någon dag innan webbinariet. Varmt välkommen!

Visesill V2

Anmäl mig till föreläsningen!

Kontaktuppgifter
Godkänn och skicka in

Genom att skicka din anmälan godkänner du Antrops allmänna villkor och hantering av personuppgifter.