Led din organisation mot större kundfokus

Välkommen till Frukostklubbens webbinarium om hur du skapar ett kunddrivet arbetssätt i er organisation. 

Föreläsningen hålls online. Anmäl dig i formuläret så får du en länk till webbinariet.

Anmäl mig!

Antrop har ända sedan 2001 hjälpt organisationer att jobba kunddrivet - att få förståelse för sina kunders behov och drivkrafter. Utifrån dessa insikter innoverar och designar vi tjänster som ökar företagets effektivitet och lönsamhet – och som dina kunder älskar. Vi har testat och lärt oss vad som fungerar – och vad som är kritiskt för att lyckas. 

Den här föreläsningen riktar sig till dig som är ledare och ska driva ett förändringsarbete mot mer kundfokus i organisationen. Du känner förmodligen redan till fördelarna med ett kunddrivet arbetssätt  – men hur får du det att hända?

Antrops seniora tjänstedesigner och coach Jenny Dannstedt delar med sig av sina bästa tips och erfarenheter så att du kan stötta ditt team och få med dig organisationen på resan. Föreläsningen handlar väldigt lite om teori och designmetodik utan ger praktiska och konkreta råd om hur du får metodiken att hända.

Du kommer att få lära dig hur du:

  • skapar du goda förutsättningar för att lyckas innan du ens drar igång
  • stöttar utforskande, tillit och tvärfunktionalitet i din organisation
  • säkerställer att det arbete ni gjort får effekt och inte bara rinner ut i sanden

Föreläsare

Jenny Dannstedt

Jenny Dannstedt

Senior tjänstedesigner och designcoach på Antrop, och en mycket uppskattad kursledare och föreläsare. Jenny har lång erfarenhet av att driva stora innovations- och förändringsarbeten i olika typer av organisationer.

Tack för din anmälan till Frukostklubben!

Du har fått en bekräftelse i din mejl. Vi skickar också en påminnelse någon dag innan webbinariet. Varmt välkommen!

Visesill V2