Innovera med kundresan som grund

Antrop bjuder in dig som vill ta nästa steg med din kundresa till frukostwebbinarium. Låt innovationen flöda!

Frukostklubben

15 okt
kl 8.30

online via Zoom

Anmälan

Genom att visualisera kundens behov och utmaningar i en kundresa blir det lätt att identifiera möjligheter för att förbättra upplevelsen av befintlig eller helt ny tjänst. Det visste du nog redan. Men hur går du vidare för att ta nästa steg med de insikter du nu har fått?

Kundresan bara början
Att skapa en kundresa är ett bra sätt att få en överblick över kundens upplevelse av er tjänst. Men det är bara början. Jenny Pettersson Lindberg ger dig i detta webbinarium sina bästa tips och verktyg för hur du hittar konkreta möjligheter till förbättring och innovation med kundresan som grund.

Föreläsare

Jenny Pettersson Lindberg

Jenny Pettersson Lindberg

Senior tjänstedesigner med passion för att skapa exceptionella användarupplevelser och lång vana av att leda projekt inom tjänstedesign, innovations- och förändringsledning.

Tack för din anmälan till Frukostklubben!

Du har fått en bekräftelse i din mejl, och inom kort skickar vi också en länk länk till webbinariet (det kan dröja ett par dagar).

Visesill V2

Anmäl mig till föreläsningen!


Godkänn och skicka in

Genom att skicka din anmälan godkänner du Antrops allmänna villkor och hantering av personuppgifter.