Innovera med kundresan som grund

Antrop bjuder in dig som står i begrepp att  ta fram, eller innovera utifrån, din kundresa till ett frukostwebbinarium. 

Frukostklubben

15 dec
kl 8.30

online via Zoom

Anmälan

Genom att visualisera kundens behov och utmaningar i en kundresa blir det lätt att identifiera möjligheter för att förbättra upplevelsen av befintlig eller helt ny tjänst.

Gemensam bild av kundens upplevelse

Kundresan är ett verktyg där du organiserar kundinsikter, utmaningar och möjligheter. De samlade insikterna visas i en karta över kundens resa. Här syns allt kunden går igenom innan, under och efter att hen använder tjänsten. Kundresan visar inte bara när kunden interagerar med företaget, utan även handlingar som sker utanför företagets kontroll.

En av de främsta fördelarna med en kundresa är att organisationen får en gemensam bild av kundens behov och upplevelse. Det skapar samsyn om vilken riktning ni bör ha framåt.

Kundresan bara början
Att skapa en kundresa är ett bra sätt att få en överblick över kundens upplevelse av er tjänst. Men det är bara början. Jenny Pettersson Lindberg ger dig i detta webbinarium sina bästa tips och verktyg för att ta fram en kundresa och hur du hittar konkreta möjligheter till förbättring och innovation med kundresan som grund.

Föreläsare

Jenny Pettersson Lindberg

Jenny Pettersson Lindberg

Senior tjänstedesigner med passion för att skapa exceptionella användarupplevelser och lång vana av att leda projekt inom tjänstedesign, innovations- och förändringsledning.

Tack för din anmälan till Frukostklubben!

Du har fått en bekräftelse i din mejl. Vi skickar också en påminnelse någon dag innan webbinariet. Varmt välkommen!

Visesill V2

Anmäl mig till föreläsningen!


Godkänn och skicka in

Genom att skicka din anmälan godkänner du Antrops allmänna villkor och hantering av personuppgifter.