Recept för en lyckad kundupplevelse

Hur skapar man de där tjänsterna som kunderna verkligen älskar? Se Katarina Walters uppskattade föreläsning från Webbdagarna 2019.

93% av vd:ar anser att kundupplevelsen är kritisk för företagets framgång. Men hur omsätter man de insikterna till ett kundnära arbetssätt som levererar träffsäkra tjänster? Antrops vd Katarina Walter berättar här om vad som krävs för att skapa de rätta förutsättningarna. 

Anmäl dig till våra frukostseminarier

Vill du lära dig mer om hur ni kan införa ett mer kundfokuserat arbetssätt i din organisation? I maj anordnar Antrop två frukostseminarier som båda är fristående uppföljningar till Katarina Walters föreläsning på Webbdagarna 2019. Välkommen att lyssna när vi delar med oss av erfarenheter från andra företag och organisationer och berättar hur vi arbetat med deras förändringsresor.

Frukostsemnarium 6 maj kl 7.30-9.00 (Höns, Arbetsmyror och Fiskstim)

Frukostsemiarium 7 maj kl 7.30–9.00 (Sengångare och Ökenrävar)