Frukostseminarium: Framgångsfaktorer för en lyckad kundupplevelse

Med ett kundfokuserat arbetssätt får ni rätt förutsättningar att skapa träffsäkra tjänster. Välkommen på frukostföreläsning där vi berättar hur ni gör för att jobba mer kundnära.

Kundupplevelsen är avgörande för din organisations framgång och lönsamhet. Men för att innovera framgångsrika tjänster över tid krävs att din organisation både förstår värdet av att arbeta kundnära och har de verktyg som krävs i praktiken.

I vår anordnar Antrop två frukostföreläsningar på temat kundfokuserad organisation. Vi delar våra erfarenheter från andra företag och organisationer och berättar hur vi arbetat med deras förändringsresor. Ni får konkreta tips och råd om hur ni arbetar med allt från kundinsikter och kundfokus till mandat och tillitskultur. Välj det tillfälle som passar dig och din situation bäst.

FRUKOSTSEMINARIUM 6 MAJ 7.30-8.45 

För dig som jobbar i en organisation:

  • med starkt internt driv och som jobbar snabbt, men ibland åt olika håll.
  • som är duktiga på att öka konvertering och göra små justeringar, snarare än ta stora innovativa grepp.
  • med ont om tid för egna idéer, men stenkoll på konkurrenterna och som snabbt kan följa efter.

Anmäl dig här


FRUKOSTSEMINARIUM 7 MAJ 7.30-8.45 

För dig som jobbar i en organisation:

  • med massor av insikter, men där ni måste kämpa er fram i en tungrodd organisation.
  • som har örat mot marken och gör allt för att möta kundernas minsta behov och önskamål.

Anmäl dig här


TALARE: Katarina Walter, vd på Antrop, och Eva Siveland, tjänstedesigner på Antrop.
TID: Frukost och mingel från 7.30, föreläsningen börjar kl 8.00. 
PLATS: Hos Antrop på Rosenlundsgatan 36, på Södermalm i Stockholm.
Du kan även följa seminariet online. Välj i så fall den biljettypen när du registrerar dig.

Frukostseminarierna är fristående uppföljningar till Katarina Walters föreläsning på Webbdagarna 2019. Undrar du något? Hör av dig till [email protected].