Frukostklubben: Framtidens kundinsiktsmetod stavas m.i.x.e.d

Antrop bjuder in dig som är nyfiken på hur du får till en väl avvägd blandning av kvalitativa och kvantitativa metoder till frukostföreläsning den 24:e oktober. 

Kvalitativ research i all ära, med det är när vi kombinerar den med kvantitativa kundinsikter magin sker
Kundinsikter är en av företagets mest värdefulla resurser om de tas hand om på ett relevant sätt. Vissa företag jobbar extremt datadrivet, medan andra är superduktiga på djupa, kvalitativa analyser. Med det ena utan det andra är inte tillräckligt idag. Företag som tidigt förstått detta är Spotify, Facebook och Wallmart som arbetar framgångsrikt med sin "mix" idag. 

Kom och lyssna på hur du kan arbeta med en väl avvägd mix av kvalitativa och kvantitativa metoder för att få djupare insikter om kundernas behov som skapar både bättre koll och är mer kostnadseffektiv än traditionell research.

Föreläsare: Martin Düring, senior kundinsiktsstrateg på Antrop. Martin har nära 20 års erfarenhet av analys- och kundinsiktsarbete från både privat och offentlig sektor. 

Varmt välkommen till Frukostklubben

Datum: 24:e oktober

Tid:
 Frukost serveras från klockan 8.00. Föreläsningen börjar 8.30 och slutar ca 9:10

Plats: Hos Antrop. Rosenlundsgatan 31, vid Södra Station. Stockholm. Våning 4. 

Pris: Kostnadsfritt  (vi ber dig dock anmäla om du får förhinder iom att platserna är begränsade)

Anmälan

Används för bekräftelsemail
Kryssa i rutan