Mobiltelefoni med schyssta villkor som är enkelt och smidigt att fixa är målet för många telefonbolag. För Vimla var det viktigt att skapa en kundanpassad webbplats för att nå detta mål. 

En webb lika smidig och schysst som Vimlas mobiltelefoni

Vimla stod inför utmaningen att göra om sin webbplats till en snygg och modern webbplats med ett tydligt och lockande erbjudande. Antrop hjälpte dem med UX-design och digital design som utgick från användarnas behov.

Antrop bidrog med många olika delar i projektet. Vi arbetade utifrån kundinsikter med att sätta hur webbplatsen skulle fungera och se ut för att vara så enkel och lockande som man hade satt siktet på.

Idag har Vimla en responsiv och kundanpassad webbplats som möter såväl kundernas behov som verksamhetens affärsmål.

 

Vimla

Vimla är det enkla telefonbolaget med målet att bli Sveriges mest användarvänliga mobiloperatör.

www.vimla.se

 

Projektet innehöll

Står du inför liknande utmaningar?

Prata med kundansvarig som gärna berättar mer.
Erik Hammarström
+46 (0) 733 210 720
erik.hammarstrom@antrop.se

ANDRA KUNDER VI HJÄLPT